Výrazným vozidlem mezi budapešťskými tramvajemi jsou vozy Ganz CSMG, které, spřahované do dvojic, vévodily páteřním linkám 4+6,
než je na nich nahradila Combina.
Obousměrné tříčlánkové vozy na čtyřech podvozcích pohání čtyři motory, maximální rychlost je 60 km/h. Každý vůz je dlouhý 26,9 metru,
2,3 metru široký, má 40 míst k sedění a 198 míst ke stání. V každé bočnici jsou umístěny
patery dvoudílné dveře.
Vozy z první série (1967-1970) nesoucí ev.č.1301-1335 byly označeny typem Ganz CSMG1. Druhá série (1970-1975) s ev.č.1336-1390
a ev.č.1420-1451 byla označena jako Ganz CSMG2 a poslední série (1977-1978) s ev.č.1452-1481 jako Ganz CSMG3.
V devadesátých letech bylo třicet vozů z první a druhé série zmodernizováno a přeznačeno na typ Ganz KSCV7 se zachováním
původních evidenčních čísel. Modernizované vozy se poznají na první pohled zejména
podle polopantografu a zelených madel v interiéru.