První vůz elektrické tramvaje se v Budapešti objevil 28. listopadu 1887 a byl dodán společností Siemens. Po takřka 120 letech se do Budapešti
tramvaje společnosti Siemens v roce 2006 vrátily v podobě typu Combino Supra NF12B, aby zajistily provoz na páteřní dvojlince 4+6, jejíž
vlaky jezdí v neskutečném intervalu 1,5 minuty.
Tyto obousměrné šestičlánkové vozy jsou nalakovány s, pro Budapešť typickou, dominující žlutou barvou, kterou doplňují černé plochy okolo oken a zelenomodré
barevné pruhy.
Vozidlo je vybaveno šesticí podvozků, každý z nich pohání dva asynchronní motory, maximální rychlost je 70 km/h. Vůz je dlouhý 53,9 metrů,
2,4 metru široký, má 58 míst k sedění a 295 míst ke stání. V každé bočnici je umístěno 8 dvoukřídlých dveří o šířce 130 cm. Velmi komfortní
nastupování a vystupování cestujících zajišťuje nástupní prostor ve výšce 320 mm a výška podlahy 350 mm.
Vozy se převážely do Budapešti po železnici na speciálních plošinových vozech, upravených pro přepravu tramvaje, s tím, že první byl dodán
14. března 2006 a po převzetí byl označen v číselné řadě evidenčních čísel 2001-2040. Všechny vozy byly zařazeny do vozovny Hungaria.