Vlečný vůz evidenčního čísla 1481 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1940, společně s dalšími vlečnými vozy série 1481 - 1520.
Vyřazen byl v roce 1974.
Šlo o vůbec poslední typ dodávaných vlečných vozů pro Prahu, typických středním vstupem se sníženou podlahou a
dvěma krajními oddíly pro cestující. Vozy byly dodávány od roku 1930 do roku 1942 v počtu 250 kusů, poslední dodávku tvořilo 30 vozů vyrobených v roce 1946. Spodek vozu a kostra vozové skříně byly
snýtovány z ocelových profilů, z vnějšku potažených plechem. Střecha byla vyrobena z dřevěných palubek, potažených impregnovanou tkaninou.
Vozy byly dodávány v době, kdy Prahou frčel název populárního sovětského ledoborce
Krasin a vozy proto dostaly tuto přezdívku. Novinkou u vozů dodávaných od roku 1933 bylo částečné čalounění
opěradel lavic pro cestující.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1964 do ukončení provozu dvounápravových tramvají v Praze dne 9. května 1974, vůz ev.č. 1481 byl - jak již je zmíněno - vyřazen mezi posledními v roce 1974.
Do přelomu června a července 2005 se jedna jeho polovina dochovala na pozemku v Praze - Suchdole, Gagarinově ulici, kde sloužila jako svérázná chatka.
Následně byl i tento zbytek zlikvidován.