Jak se likviduje přístřešek...

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Jak se likviduje přístřešek...


Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Pěkných pár desítek let byly součástí terminálu hromadné dopravy u železniční stanice Praha - Braník tři typické železobetonové konstrukce zastřešující nástupní zastávky tramvajové smyčky Nádraží Braník.

Dvě kryly vnitřní a vnější nástupiště tramvajové zastávky, třetí - stojící opodál - kryla zastávku autobusovou. Pro havarijní stav železobetonové konstrukce přístřešku na vnitřním nástupišti tramvajové smyčky bylo již od 6. prosince 2003 vyloučeno vnitřní nástupiště z provozu a došlo k jeho obehnání pletivem, zabraňujícím vstupu.

O víkendu 12. - 13. června 2004 se hodiny tohoto přístřešku sečetly a došlo k jeho odstranění... Z ulic tak zmizela další z památek na to, jak bylo v Braníku živo, než význam terminálu - po prodloužení tramvajové tratě do Modřan - poklesl...

Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024