Vlečný vůz evidenčního čísla 817 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1924,
společně s dalšími vlečnými vozy série 805 - 854. Vyřazen byl v roce 1964.
Finanční tíseň dvacátých let přivedla pražské Elektrické podniky k myšlence na nákup vlečných vozů, které by za
minimální finanční prostředky poskytovaly pro co největší možný počet cestujících maximum.
Spodek vozu byl snýtován z ocelových nosníků, kostra vozu s lisovaných tvarových sloupků a dřevěných kružin. Boční
a čelní stěny byly snýtovány z ocelového plechu, střecha byla vyrobena z dřevěných palubek. Vozy byly dodávány od roku
1924 až do roku 1931 a celkem jich bylo vyrobeno 415 kusů. Šlo o první pražské tramvajové vozy s celokovovou vozovou
skříní, která jim přinesla přezdívku
Plecháče.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1961 do roku 1973, vůz ev.č. 817 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1964
a sloužil jako myslivecký posed u obce Hlasivo. Po roce 2007 byl zlikvidován.